Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1600 WILDSTAR - 2000

Garantie: Ja
54722 Km
Groen metallic
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XV 1600 Wildstar bouwjaar 2000 54722 km.
In uitmuntende staat voorzien van windscherm, valbeugels met highway steps, spotlights, tassen, sissy bar met bagagerek, rugsteun voor de berijden, Corbin zadel en Vance& Hines uitlaten met mooi diep geluid.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion