Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 - 2018

Garantie: Ja
3016 Km
BLAUW
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ontdek de opwindende wereld van cruisen met de 2018 Yamaha XVS950R, een meesterlijke combinatie van stijl, kracht en prestaties. Of je nu een ervaren rijder bent of net begint aan je motoravontuur, deze iconische machine zal je gegarandeerd in vervoering brengen.

Met zijn imposante 942cc V-twin motor en vloeistofkoelsysteem levert de XVS950R een indrukwekkende hoeveelheid vermogen en koppel, wat resulteert in een opwindende rijervaring. Of je nu zoeft over de snelweg of bochtige wegen trotseert, deze krachtpatser staat altijd voor je klaar.

De XVS950R is een motor met een comfortabele zitpositie, een strak en stoer design, en een uitgebalanceerde handling. Met zijn lage zithoogte en ergonomisch ontworpen stuur is deze motorfiets perfect geschikt voor lange ritten of dagelijks gebruik in de stad.

Daarnaast biedt de XVS950R ook tal van aanpassingsmogelijkheden, zodat je de motorfiets naar jouw persoonlijke smaak kunt aanpassen. Met een breed scala aan accessoires en opties kun je deze machine helemaal naar eigen wens transformeren.

Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare en krachtige motor voor woon-werkverkeer, een weekendje weg met vrienden of gewoon om te genieten van de vrijheid van de open weg, de Yamaha XVS950R uit 2018 is de ultieme keuze. Ervaar de sensatie van het cruisen en voel de adrenaline pompen terwijl je de wereld verkent op deze prachtige machine.

Wacht niet langer en maak vandaag nog kennis met de Yamaha XVS950R. Stap in het zadel en laat je meeslepen door de unieke combinatie van prestaties, comfort en stijl. Ervaar de vrijheid op twee wielen en geniet van elk moment op deze ademben
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion