Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

R1

De R1 is de meest gerichte en high-tech Supersport-motorfiets die Yamaha heeft gebouwd sinds de lancering van het originele model meer dan 25 jaar geleden. Bijna alles op de nieuwste R1 vindt zijn oorsprong op het circuit, waar Yamaha's fabrieksraceteams en testrijders de geavanceerde technologie hebben ontwikkeld en getest die je nu op je R1 kunt zien en ervaren.

Elk onderdeel van de geavanceerde technologie op de R1 is ontwikkeld vanuit de kennis die is opgedaan door Yamaha's betrokkenheid bij races op het hoogste niveau. Het opmerkelijke 998 cc viercilinder EU5 crossplane motorblok is een directe afstammeling van de M1, terwijl het aerodynamische kuipwerk rechtstreeks is ontleend aan de ontwikkelingen op het circuit.

Maar het is vooral de ongelooflijke hoeveelheid slimme elektronica die van de R1 zo'n bijzondere motorfiets maakt. Van alles voorzien, van de ride-by-wire-gashendel tot het Launch Control Systeem (LCS), Engine Brake Management (EBM) en Brake Control (BC), plus nog veel meer. Dit is de ultieme Yamaha supersport die is ontworpen om de toon aan te geven op de weg én het circuit. Verkrijgbaar in een nieuwe generatie Icon Blue- en Yamaha Black-kleurstellingen en graphics.

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion