Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R3 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE (DPBM
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Het slanke en sportieve kuipwerk van de R3 heeft een centrale luchtinlaat die is ontleend aan de iconische en racewinnende Yamaha M1 MotoGP® machine. Het compromisloze, mooie uiterlijk, de aerodynamische racekuip en de agressieve dubbele LED-koplampen onderstrepen het pure DNA van de R-serie waardoor het de meest gewilde 300 cc van de weg of het circuit is.

Hoogwaardige upside-down Ø 37 mm KYB-voorvork zorgt voor een precieze ophanging en feedback, en door de combinatie van een laaggeplaatste brandstoftank en een laag stuur heeft de R3 een ergonomische zitpositie met veel comfort en messcherpe beheersbaarheid. Je bent nu klaar om de R/World binnen te gaan.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion