Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
YAMAHA BLACK
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

De Yamaha-modellen uit de R-serie brengen al meer dan 20 jaar duizenden motorrijders in vervoering. Nu wordt het assortiment uitgebreid met een stijlvol model om een nieuwe generatie rijders de R-World te laten ontdekken. Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier.

De levendige 689 cc CP2-motor met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een sensationele rijervaring op het circuit en op de weg. Het superslanke en aerodynamische kuipwerk heeft een agressief 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De strakke achterkant en brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het pure DNA van de R-serie in zich mee. De hoogwaardige remmen en ophanging van de R7 zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

Leverbaar in Yamaha Black en Icon Blue

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion