Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 13.500,- p/mnd klik hier
1988, 4500 Km
Merkdealer
DUCATI 750 F1
DUCATI 750 F1
€ 20.000,- p/mnd klik hier
1988, 7595 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1989, 39098 Km
Merkdealer
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1992, 42000 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1992, 41740 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1992, 60093 Km
Merkdealer
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1993, 38443 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1994, 57000 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1995, 338 Km
DUCATI 750 SSC
DUCATI 750 SSC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 64000 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion