Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
HONDA C 72
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1962, 21000 Km
HONDA DREAM CA 78
€ 900,- p/mnd klik hier
1963, 50000 Km
HONDA CD 175
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1969, 12776 Km
HONDA DREAM CA 78
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1969, 15253 Mls
HONDA CB 350 F
€ 1.150,- p/mnd klik hier
1976, 13132 Km
HONDA CB 500
€ 4.650,- p/mnd klik hier
1976, 1 Km
HONDA CB 750 F
€ 5.750,- € 6.250,- p/mnd klik hier
1976, 0 Km
HONDA CB 200
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1977, 31000 Km
HONDA CB 500
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1977, 17000 Km
HONDA CB 750 K7
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1978, 498008 Km
HONDA CB 750 KZ
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1979, 0 Km
HONDA CB 750 K
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1979, 69741 Km
HONDA CB 750 F
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1981, 50500 Km
HONDA GL 1100 GOLDWING
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1981, 75692 Mls
HONDA CBX 1000
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1981, 46987 Km
HONDA CB 900 F
€ 650,- p/mnd klik hier
1982, 30000 Km
HONDA CM 250 C
€ 675,- p/mnd klik hier
1982, 63172 Km
HONDA GL 500
€ 945,- p/mnd klik hier
1982, 110102 Km
HONDA CB 750 C
€ 2.195,- p/mnd klik hier
1982, 62130 Km
HONDA CB 650 SC
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1982, 15288 Mls
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125
CB 1300 / X4
CB 1300 F
CB 200
CB 350 F
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 X ADVENTURE
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 250
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 750
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 750 F
CD 175
CM 250 C
CMX 125 REBEL
CMX 250 REBEL
CMX 450
CMX 500 REBEL
COTA 4RT
CR 125
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 125 F
CRF 250 RALLY
CRF 250
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700 N DCT ABS
CX 500 TURBO
DN 01
DREAM CA 78
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 GOLDWING
FJS 400 SILVERWING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1100 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1500 TRIKE
GL 1800 GOLDWING
GL 500
GL 650
LEAD
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X ADVENTURE
NC 750 X DCT
NC 750 X
NSS 125
NSS 300 FORZA
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 650 DOMINATOR
OVERIG
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125
PCX 150 CBS
PCX 150
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 150
SH 300
SH MODE 125 CBS
SHADOW SCOOTER
SLR 650
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
SW - T400
TRIKE CONVERSION
VF 1000
VF 1100 / V 65 MAGNA
VF 1100 / V 65 SABRE
VF 500
VF 700
VF 750 C MAGNA
VF 750 C SUPERMAGNA
VF 750 F
VF 750
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
WW 125
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 125 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP ABS
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
Z 50 J MONKEY
© 2000 - 2017 Motoroccasion