Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI EZS ZIJSPAN
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1974, 71893 Km
MOTO GUZZI 750 S
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1974, 49169 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI FALCONE
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1976, 53984 Km
MOTO GUZZI 1000 CAFERACER
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1976, 0 Km
MOTO GUZZI 850 LE MANS 1
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1978, 52637 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 850 LE MANS 1
€ 15.000,- p/mnd klik hier
1978, 7766 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 850 LE MANS 1
€ 21.990,- p/mnd klik hier
1979, 1 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 50/2
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1980, 31993 Km
MOTO GUZZI 1000 DESOTO
€ 14.990,- p/mnd klik hier
1981, 7 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA 2
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1982, 67473 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1987, 79073 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1990, 22348 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3 FF
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1991, 28053 Mls
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1991, 70201 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1992, 119350 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1992, 90107 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1992, 89692 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 8.990,- p/mnd klik hier
1993, 12994 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI MGS 01 CORSA
€ 100.000,- p/mnd klik hier
1995, 1 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1100 INJEKTIE
€ 4.300,- p/mnd klik hier
1997, 61174 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach≠tig werd de industriŽle riem opnieuw op motorfietsen toege≠past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde≠len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin≠derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be≠perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI
© 2000 - 2017 Motoroccasion