Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2007, 31500 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 26600 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2007, 27729 Mls
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2008, 28991 Km
Merkdealer
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2008, 12838 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2009, 33261 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2009, 33586 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2009, 26079 Mls
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2009, 23668 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 32582 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2011, 30610 Km
FH Motoren, FLEVO
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2014, 23556 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2014, 13700 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2014, 34000 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2015, 14634 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2018, 1258 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion