Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
22-06-2017
De Multistrada 1200 Enduro wordt nu nog avontuurlijker met de Enduro Pro versie

Een nieuw kleurenschema, banden ontwikkeld voor zowel weg als off-road gebruik en accessoires ontworpen voor de onverharde paden.Uitstekende prestaties gecombineerd met veiligheid dankzij het Testastretta DVT tweecilinder motorblok, verschillende rij modi en bochten ABS, DTC, DWC, DSS en VHC.



Borno Panigale, Bologna (Italië), 20 juni 2017 – De Multistrada 1200 Enduro wordt nu nog avontuurlijker met de nieuwe Multistrada Enduro Pro versie. Een vernieuwde visie op de Enduro specifiek voor de rijders die de verharde wegen dikwijls verlaten om het onverharde te ontdekken.

De Multistrada 1200 Enduro Pro springt in het oog dankzij de zandkleurige kleurstelling, de “Enduro” logo’s en het voor de Enduro Pro exclusieve twee kleurige zadel, het zwarte subframe en de zwarte koppeling en dynamo bescherming.
Dat de Multistrada 1200 Enduro Pro geschikt is voor het off-road gebruik, wordt onderstreept door de Pirelli SCORPION™ Rally banden die standaard op de Pro versie geleverd worden. Vooraan meet de band 120/70 R19 en achter ligt een 170/60 R17 exemplaar. Perfect voor off-road gebruik en tevens zeer geschikt voor op het asfalt.

 Andere opties die de Pro versie over de Enduro mee krijgt, zijn de Ducati Performance bull-bars van Touratech met LED verlichting, het verlaagde scherm dat uitermate geschikt is voor staand-rijden en het EU-goedgekeurde Ducati Performance uitlaat systeem van Termignoni.

Getest en ontwikkeld onder de meest extreme omstandigheden, beschikt de Multistrada 1200 Enduro Pro over het sterke Multistrada 1200 Enduro frame en wordt van kracht voorzien door de geroemde en reeds bewezen 152pk sterke Ducati Testastretta motor, met DVT (Desmodromic Variable Timing). De Multistrada 1200 Enduro Pro levert  de zelfde ‘Vier-motoren-in-één’ mentaliteit, die de Ducati Multibike een succes hebben gemaakt.

Standaard is de Multistrada 1200 Enduro Pro voorzien van verschillende electronische hulpmiddelen zoals: Bosch Cornering ABS, Ducati Cornering Lights (DCL), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) en het semi-actieve Ducati Skyhook Suspension Evolution systeem met 200mm veerweg. Daarnaast is ook Vehicle Hold Control standaard inbegrepen bij de Multistrada Enduro Pro, voor het eenvoudig heuvel opwaarts wegrijden vanuit stilstand.

Overige standaard opties zijn: Electronische Cruise Control en de Bluetooth module. Via deze laatst genoemde optie kan de rijder zijn smartphone koppelen en de belangrijkste functies als inkomende telefoongesprekken, sms’en bekijken en muziek afspelen via het TFT dashboard op de Multistrada. 

Deze nieuwe Multistrada 1200 Enduro Pro zal beschikbaar zijn bij de Officiêle Ducati Dealers vanaf juli 2017 voor € 26.790 (koh en incl. BTW en BPM) in Nederland en € 23.190 (koh en incl. BTW) in België.

 

 

Multistrada 1200 Enduro Pro specifieke opties:

·         Een unieke zandkleur

·         Two-tone zadel

·         Zwart sub-frame achter

·         Zwarte beschermkap voor de dynamo en koppeling

·         Een laag scherm

·         Ducati Performance bull-bars van Touratech met LED verlichting

·         Ducati Performance titanium einddemper van Termignoni
          met type goedkeuring.

·         Pirelli SCORPION™ Rally banden

 

Multistrada 1200 Enduro standaard opties:

·         Ducati Testastretta DVT motorblok

·         Bosch IMU systeem (Inertial Measurement Unit)

·         Electronische Cruise Control

·         Rijmodi

·         Ducati Multimedia Systeem (DMS)

·         Ride-by-Wire Power Modes (PM)

·         Ducati Wheelie Control (DWC)

·         Ducati Traction Control (DTC)

·         Vehicle Hold Control (VHC)

·         Sachs semi-actieve electronische vering, voor en achter:
          Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution

·         Volledige LED koplamp met Ducati Cornering Lights (DCL)

·         5” TFT Dashboard

·         Middenbok  

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion