Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
15-07-2016
MotoMondo importeur van MASH in België

Vanaf 14 juli 2016 is MotoMondo, onder andere importeur van MV Agusta, SWM, Fantic en MASH voor Nederland, ook importeur voor MASH in België. MotoMondo BV is sinds 1998 actief in de motorfietsbranche als de officiële importeur/Vertegenwoordiger van MV Agusta en voormalig importeur van Husqvarna en Cagiva. Het afgelopen jaar heeft MotoMondo zijn portefeuille fors uitgebreid met de merken SWM, Fantic en MASH Motors. Voor SWM en Fantic zijn zij verdeler voor de gehele Benelux en aan het importschap van MASH Motors voor Nederland wordt nu België en Luxemburg toegevoegd.


Met MotoMondo als nieuwe importeur en het huidige dealernetwerk wordt MASH opnieuw gelanceerd in België en Luxemburg. MASH levert een uitgebreid gamma lichte maar zeer betaalbare motorfietsen die variëren van 125cc tot 400cc retro modellen en een zeer attractief All-Road model optioneel met of zonder koffers. Als uitbreiding van de range zal in september een nieuwe 4-takt 50cc retro bromfiets met staande cilinder worden gelanceerd die de range zal completteren. Daarnaast zullen er dit najaar nog diverse nieuwe modellen uitkomen die u terug zullen voeren naar de jaren 70 maar met de techniek van nu. Het eerste nieuwe model dat beschikbaar komt is de Two Fifty Racer welke in beperkte oplage geleverd wordt.

Maar MASH is meer! Naast de complete lijn van motorfietsen hebben ze ook een unieke accessoire lijn. Ook deze accessoires zijn zeer betaalbaar en het is dus mogelijk om de MASH van uw keuze volledig aan te passen naar uw smaak. Om het plaatje compleet te maken biedt MASH ook een kleding- en helmenlijn aan in samenwerking met Von Dutch. Dit alles is terug te vinden op de website die nu ook in het Frans te bekijken is. www.MASHmotors.be

Direct MASH zoeken in Nederland: KLIK HIER

Bron: MotoMondo

Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion