Nieuwsbrief:

Motor Service Zuid

Al ruim 20 jaar zijn wij een bekende naam in de regio Eindhoven-Tilburg. Voor onderhoud en reparatie bent u bij ons aan het juiste adres. In onze moderne en goed uit geruste werkplaats wordt uw motor vakkundig onderhouden en/of gerepareerd. Ook voor een gedegen occasion bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens zijn wij in het scooter segment vertegenwoordigd met de merken SYM en PEUGEOT. Hopelijk geeft onze site u een eerste indruk van ons bedrijf, maar voor een completer beeld heten we u graag welkom in onze showroom.
Alle motoren van Motor Service Zuid
10 motoren gevonden
KAWASAKI ZX 6R
KAWASAKI ZX 6R
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1999, 54470 Km
YAMAHA XV 535 VIRAGO
YAMAHA XV 535 VIRAGO
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1990, 12900 Mls
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 19941 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 75817 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 9415 Km
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN CBS ABS TCS
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN CBS ABS TCS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
1999, 60232 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 1.100,- p/mnd klik hier
1996, 53921 Km
SUZUKI TL 1000 S
SUZUKI TL 1000 S
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1997, 85522 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 13100 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 46738 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creŽren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creŽren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiŽle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van BelgiŽ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2018 Motoroccasion