Nieuwsbrief:

BETA  RR 300 - 2019

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Onze Demo Beta RR300 2T MY19 met slechts 300 km op de teller is beschikbaar met een voordeel van bijna 
€1000 op de nieuwprijs.
Deze volbloed Enduro heeft zich ruimschoots bewezen dmv maar liefst 4 wereld kampioenschappen
Electrisch gestart en Oilmix
Binnen kort staat de Steve Holcombe replica in onze showroom

Uiteraard kunnen we alle Beta modellen nieuw leveren
  • Onze prijzen zijn echte prijzen, aflevering inclusief onderhoudsbeurt, volle tank en garantie!

    Sturgis Motoren
    Officieel Beta Dealer

    Wij hebben altijd een ruim aanbod aan nieuwe motoren en scooters, en tevens een groot aanbod aan jong gebruikte motoren. Neem eens vrijblijvend een kijkje op onze website of kom langs voor een bezichtiging in onze mooie showroom en maak direct een proefrit op uw droommotor. Omdat wij alle merken motoren voor op de weg en MX/Enduro/Trail en scooters voeren is er voor iedereen wat wils. 

    Tevens hebben we een aantal Goldwing Reverse Trike's kant en klaar staan.
    Bent u nieuwsgierig geworden naar onze Goldwing Reverse Trike (kit) kom eens vrijblijvend langs om u te informeren of eens proef te rijden.

    Kijk voor ons volledige aanbod aan motoren op onze website,
    of kom een kijkje nemen in onze showroom.
    Sturgis Motoren en Trike BV
    Industrieweg 6
    1619BZ Andijk
    0228-523338

    *Inruil en financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Sturgis Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2019 Motoroccasion