Nieuwsbrief:

BIMOTA  BB 1 - 1996

Garantie: Nee
12590 Km
Blauw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Voor de liefhebber!!
Unieke Bimota BB1 Biposto supermono.
Van deze Bimota met BMW F650 motorblok is de onderhoudshistorie aanwezig.
De Bimota is compleet met alle boekjes, duozadel en duo voetsteunen.
Deze motorfiets heeft een drooggewicht van 145 kilogram en 48PK bij 6500 RPM.
Prijs is rijklaar, zonder garantie.
Het is geen allemansvriend, dus weet waar je aan begint !!!


 
 
  • Begonnen in 1975 en nog helemaal actueel. Roadrunner is een zelfstandige, makkelijk bereikbare motorzaak in Velp. Onze klanten komen intussen uit heel Nederland. Bij ons worden kopers klanten. En dat wordt door verteld.  
    Dat komt ook door dat ons aanbod vanaf ´een goede motor voor een marktplaats prijsje´, via een mooie klassieker tot en met een ZGAN topstuk loopt. Een groot deel van onze occassions hebben we nieuw geleverd. De onderhoudshistorie van die machines is dus 100% bekend.
    Daarbij weten we in de showroom en in de werkplaats goed waarmee we bezig zijn. En natuurlijk nemen we zowel beginnende als vrouwelijke motorrijders net zo serieus als de bikkels die alle alle seizoenen doorrijden
    Voor al die mensen hebben we ook een uitgebreid aanbod aan kleding, helmen, laarzen, handschoenen en accessoires.
    En ook onze koffie kan het vergelijk met de concurrentie aan.
    We zeggen keurig ´u bent welkom´. Maar we bedoelen natuurlijk gastvrij ´Je bent welkom´
     





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Roadrunner Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2019 Motoroccasion