Nieuwsbrief:

DUCATI  851 STRADA - 1990

Garantie: Nee
60432 Km
Rood
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Ducati 851 Strada uit 1990, model 1989, dus met de ronde spiegels en de vaste uitlaat beugels. Technisch in zeer goede staat, optisch enkele aandachtsplekken. Voorzien van carbon BSM dempers. Handelsprijs € 5995, met (grote) beurt en 3 maanden garantie € 6750,-

  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk. Deze loopt via numotorrrijden.nl.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792
  • Laat het ons weten als u een proefrit wilt maken. Dan weet u zeker dat de motor nog beschikbaar is, en hebben wij de tijd om uw favoriete motor voor u klaar te zetten.





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2019 Motoroccasion