Nieuwsbrief:

DUCATI  906 PASO - 1989

Garantie: Ja
39870 Km
ROOD
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Zeldzaam mooie Paso 906. Loopt als een zonnetje en staat op nieuwe banden.



SOLO MOTO
Lutterveldweg 18a
4005 LD Tiel
tiel@solomoto.nl
Tel: 06 4087 1516


Welkom bij Solo Moto Tiel

Een bekende en vertrouwde naam in een nieuw jasje.
Solo Moto is de motorzaak waar je voor acceptabele prijzen een gebruikte motor koopt en waar je voor een fair bedrag je motor kunt laten onderhouden.

Openingstijden:


Dinsdag van 9:00 tot 13:00 uur.
Woensdag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur.

We werken met een klein team, het is daarom mogelijk dat wij soms afwezig zijn. Een afspraak maken is dus gewenst.
Buiten openingstijden zijn wij er op afspraak ook voor u.
  • Wij rekenen ‚ā¨. 195,- voor de afleveringsbeurt. Vloeistoffen verversen, Controle van alle slijtage delen Banden min. 2 mm profiel over het gehele loopvlak





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Solo Moto Tiel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2019 Motoroccasion