Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 821 - 2014

Garantie: Ja
14349 Km
Rood
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Merk: Ducati
Type: Monster 821
Bouwjaar: 2014
KM-stand: 14349 km
Kleur: Rood
Opties: ABS
Marge / BTW: marge

Ducati Monster 821. 
106 pk sterke 2 cilinder.
Het bouwjaar van de motorfiets is 2014 en deze heeft slechts 14000 km gereden.

Prijs: €8950,-
Financiering mogelijk.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/
 
Afleverkosten: €199,-
Het onderhoud dat bij de kilometerstand en leeftijd van de motor hoort word uitgevoerd.
Wij geven 6 maanden garantie.
Ook heeft u de mogelijkheid om 12 maanden garantie te nemen de kosten hiervoor zijn €349,-
 
UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN
Als u ons een aantal foto’s met daarbij een omschrijving (merk, type, bouwjaar, km stand, technische en uiterlijke staat) stuurt, kunnen wij u een indicatie van de inruilwaarde geven.
Als u in de e-mail uw telefoonnummer vermeld nemen wij telefonisch contact met u op.
 
Kijk voor nog meer motoren op onze site www.vanheerdtmotoren.nl
Ook kunnen wij alle Japanse motoren en Ducati nieuw leveren
U kunt bij ons terecht voor:
• Het aankopen en inruilen van uw motorfiets zowel nieuw als gebruikt.
• Onderhoud en reparatie van alle merken. (wij werken uitsluitend met ORIGINELE onderdelen)
• Accessoires.
• Motorkleding.
• Onderdelen.
• Motorbanden.
• Schade afhandeling.
• Financieringen.
Ook kunt u gebruik maken van onze haal en breng service.
 
OPENINGSTIJDEN:
Maandag13-18u
Dinsdag t/m Vrijdag9-18u
Zaterdag10-17u
Donderdagavond KOOPAVOND van 19-21u
 
Bij interesse of voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen op 035-683 57 53 of een e-mail sturen.

Met vriendelijke groet,
van Heerdt & Verbeek Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Heerdt en Verbeek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2019 Motoroccasion