Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA - 2019

Garantie: Ja
Nieuw
Lunar White
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Energica EsseEsse9
De eerste "old-school" elektrische motorfiets.

Liefhebbers van Italië zullen deze naam meteen herkennen als de Via Emilia, de hoofdweg dwars door de Motor Valley. Maar dat is bij lange na niet de enige gedachte achter deze motor. “We namen wat materialen betreft het dappere besluit om alles in het zicht te houden”, aldus Energica's designer Paolo Lemmi, met de typische dramatiek die zo eigen is aan de Italiaanse volksaard. “Het structurele gefreesde aluminium en zelfs het gebogen, genagelde en geanodiseerde aluminium plaatmateriaal: niets wordt aan het zicht onttrokken! Zo combineren we vorm en functie perfect.” Dat geldt ook voor het kloppend hart.

We hebben gezorgd voor de ideale symbiose tussen enerzijds de mobiliteit van de toekomst en anderzijds de Italiaanse traditie. De bandenkeuze is geïnspireerd op de onregelmatige stenen en keien langs deze route, aldus Paolo Lemmi, Designer Energica.

De rebelse geest en wendbaarheid zorgen voor initiuatieve controle over de motor. De beste motor voor de stadse jungle en daarbuiten.

Energica EsseEsse9 heeft een oliegekoelde permanente magneet AC motor (PMAC) met 80 kW (ca. 109 Pk) met een continue aanwezig koppel van 180 Nm. De elektrische streetfighter haalt een maximale range van 200 km (Eco-Mode) en een maximale topsnelheid van 200 km/h in Sportmodus.

EsseEsse9's accupakket, omvormer, lader en Bosch ABS worden continue gemonitoord en gemanaged door de geavanceerde Vehicle Control Unit, net als bij de Energica Ego.

Energica EsseEsse9 heeft geen koppeling en versnellingen. Alles wordt bediend door het ride-by-wire systeem, waarmee je als berijder de mate van het acceleratie en de-acceleratie bepaald. Met een voelbare tussenstand in de gashandel is er het mogelijk maximaal uit te laten rollen. Bij verder sluiten van de gashandel wordt de (instelbare) motorrem ge-activeert en de opgewekte energie teruggewonnen.

De old school motorcycles is volledig compatibel met publieke laadstation en kan ook ook thuis opgeladen worden. Energica EsseEsse9 is de enige elektrische "old School" gestylde motorfiets in de wereld met een geïntegreerd snellaadsysteem.


Verkrijgbaar in Shocking Blue en Lunar White

PRESTATIES

Max 200 km/h

Actieradius tot 200 km

Instelbare Rijmodi;

  • Eco
  • Urban
  • Rain
  • Sport

Parkeer Assisistente;

  • achteruit (max 2.4 km/h)
  • vooruit (max 2.4 km/h)
MOTOR

Permanent Magneet AC (PMAC)

Koppel van 180 Nm

80 Kw (ca 109 Pk)

BATTERIJ

11.7 kWh Lithium

Minimaal nog 80 % capaciteit over na 1200 laadcycli.

 Laadtijd:

  • 20 - 30 Mode 4 (Snelladen)
  • ca 2 uur van 20 tot 80 %
  • 3,5 uur van 0 tot 99% SOC

Laadmogelijkheden

  • Thuis (Schuko)
  • Publiek laadpunt
  • Snellader


SPECIFICATIES
Zithoogte 795 mm
Wielbasis 1465 mm
Lengte 2140 mm
Hoogte 1220 mm
Breedte 870 mm

  • Alle motorfietsen worden minimaal zijn standaard voorzien van een thuislaadkabel.

    Alle motorfietsen die geladen kunnen worden aan een laadpaal worden met een laadkabel en gratis laadpas geleverd.

    Elke motor wordt door ons nagezien voordat deze afgeleverd wordt. Prijzen zijn incl. de kosten voor het te naamstellen.

    Voor vragen zijn wij bereikbaar via info@electricmotorcycles.nl of +318564016222

    Wist u dat wij ook diverse elektrische motoren verhuren? Kijk daarvoor op onze website. www.electricmotorcycles.nl

    Electric Motorcycles.

    De locatie voor uw nieuwe en gebruikte elektrische motorfiets!

    We spreken Nederlands, Engels en Duits.

    Sie können uns auch in Deutsch contactieren.

    You can adress us in English as wel.


Opties en Accessoires:
ABS, CCS Snelladen, Cruisecontrol, Mia / Kia Mogelijk, Stalen / RVS leidingen, Traction Control, USB / Telefoonlader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Electric Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Naaimachine" betekent: 'De motor loopt als een naaimachine' duidt op het tot tevredenheid stemmende zoemen van het motorblok, waaruit geen zorgwekkend geratel, geklik of geklingel opklinkt. De analogie met een naaimachine is echter voorbehouden aan bepaalde catagorieŽn motorfietsen. Een Moto Guzzi of Ducati bijvoorbeeld kunnen per definitie niet als een naaimachine lopen en maken stampende, karakteristieke *grote klappen. Een viercilinder in lijn of een lichtere eencilinder motorfiets kunnen wel snorren als een naaimachine.
© 2000 - 2019 Motoroccasion