Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SHOVELHEAD - 1979

Garantie: Ja
13397 Km
ORANJE ZWART
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Super nette en zeer goed onderhouden FLH 1200 Electra Shovel van 1979 in perfecte staat en ongeveer 20 jaar geleden door ons volledig op nieuw opgebouwd en gerestaureerd

H-D wordt rijklaar geleverd met een grondige inspectie, volle tank en 10 dagen gratis all-risk verzekering.

Inruil van alle merken mogelijk. Geen garantie ivm leeftijd van de H-D .
Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Afleveringspakket bedraagt voor deze gebruikte motorfiets:
- Mooie occasions in top staat met historie.
- Inruil van andere merken motoren en /of auto's is geen probleem.
- Volle tank en volledig gepoetst.

Openingstijden:
09.00 - 18.00u. dinsdag t/m vrijdag
09.00 - 16.00u. zaterdag
19.00 - 21.00u. Donderdagkoopavond van 1 April tot 1 Oktober.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS
Rientjesoven 18
7621 HG Borne +31-74-2040740
NAVIGATIE ADRES: Amerikalaan Hengelo

Vanaf december 2017 zijn wij gevestigd op de Veldkamp in Borne/Hengelo in het verlengde van Bauhaus en de Ikea en aan de autosnelweg A1.

Voor meer info of vragen mail naar : sale@oudemonninkmotors.nl

Neem ook eens een kijkje in onze zeer uitgebreide webshop www.harleyonline.nl .
Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2019 Motoroccasion