Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor   Dwarsgeplaatste 90° V-twin met twee kleppen per cilinder.
Koeling   Lucht.
Cilinderinhoud853 cc Boring x slag84 x 77 mm
Max vermogen aan de as65 pk (47,8 kW) - 6.800 toeren/min (ook beschikbaar als 35 kW-versie voor besturing met A2-rijbewijs)
Max koppel aan de krukas73 Nm - 5.000 toeren/min
HomologatieVolgens Multirichtlijn Euro 5
Emissies119 g/km (CO2)
Verbruik4,9 l/100 km
Versnellingsbak6 versnellingen
Brandstoftank21 l (4 l reserve)
Hoogte van zadel780 mm
Droog gewicht203 kg
Massa in rijklare toestand223 kg (in overeenstemming met Verordening (EU) 168/2013, met alle vloeistoffen, de standaarduitrusting en brandstoftank gevuld tot minimaal 90% van de nuttige inhoud).
Voorste ophangingHydraulische telescoopvork Ø 40 mm.
Achterste ophangingTwee-armige achterbrug met twee schokdempers met instelbare veervoorspanning
VoorwielSpaakwiel, 18" 100/90
AchterwielSpaakwiel, 17" 150/70 Voorrem
Zwevende roestvrijstalen schijf Ø 320 mm, Brembo-remklauw met 4 gedifferentieerde en tegenoverliggende zuigers.
AchterremRoestvrijstalen schijf Ø 260 mm, zwevende remklauw met twee zuigers.
UitrustingenLED-richtingaanwijzers en remlicht, MGCT Moto Guzzi tractiecontrole, standaard tweekanaals ABS.
KleurengammaBlu Formale (blauw), Grigio Casual (grijs).





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dienstfiets" betekent: Utiliteitsmotorfiets die wordt ingezet als praktisch en goedkoop vervoermiddel door het leger (ordonnanstaken), door de politie (escorte, patrouille op snelwegen) of door bepaalde beroepscategorieën (koeriersdiensten, motorrijscholen, Wegenwacht). Aan het begin van deze eeuw werden motorfietsen in advertenties nog aangeprezen als ‘het moderne vervoermiddel voor den dokter’, of in combinatie met een zijspanbak afgebeeld als transportmiddel voor bakkers en slagers. Door de opkomst van de auto verdween dit gebruik van de motorfiets. Tegenwoordig worden motorfietsen door particulieren bijna uitsluitend als pleziervoertuig gebruikt en nauwelijks nog als dienstfiets. zie Burgermodel, Legerfiets.
© 2000 - 2024 Motoroccasion