Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Orange Crush
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Royal Enfield Interceptor

De Royal Enfield Interceptor markeert de terugkeer van één van de meest geliefde klassieke motorfietsen van Royal Enfield. De Interceptor behoudt elk stukje charme en is afkomstig uit een tijd waarin alles zo goed was.

Leun achterover, adem in en laat u gaan met deze Royal Enfield. De Interceptor straalt een veelzijdige, relaxte houding uit. De ophanging is ontwikkeld voor nauwkeurig en onmiddellijk gebruik terwijl u behendig en licht blijft zitten. Het is plezier onder uw controle.

De Interceptor is aangedreven door de met lucht gekoelde olie-achtige parallel 650 Twin. Hij is geïnspireerd van de jaren ’60 met een 7-inch koplamp, dubbele klok aan de voorzijde en een gewatteerde tweezit. De smalle traanbak heeft een klassiek insigne en is afgewerkt met een Monza-achtige tankdop. Een dual cradle frame met een achterlus vormt de kern, door middel van een knik naar de originele Interceptor.

  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion