Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Super Nova Blue
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Nieuwe Royal Enfield Meteor 350

De Meteor 350 is voorzien van een compleet nieuwe krachtbron en frame die beide veel vertrouwen geven en opvallen door hun verfijnde afwerking.
Uniek is het compleet nieuwe Royal Enfield Tripper TBT (Turn by Turn) navigatiesysteem, Ontwikkeld in samenwerking met Google Maps Platform en als optie te verkrijgen.
Gelijktijdig ontworpen en ontwikkeld met de Meteor zijn de Orginele Royal Enfield Accessoires.

3 jaar onbeperkte kilometergarantie en 3 jaar Roadside Assistance als Standaard.


Geschikt voor A2 Rijbewijs 

 
  • GEBR. VAN DOORN MOTOREN.

    Authorized  ROYAL ENFIELD  Dealer

    De Royal Enfield Store van Nederland ruime voorraad en demo's.

    Onze Motoren worden standaard geleverd met 10 dagen
    Gratis Verzekering.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebroeders Van Doorn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion