Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET III TOURING - 2011

€ 8.990,- € 9.450,-
Garantie: Ja
88864 Km
Zwart
Start de slideshow
<
1 VAN 9
>
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Van 1e eigenaar en rechtstreeks van de Triumph-Dealer, deze smetloze Rocket 3 Touring met alle denkbare opties die een toerman zich kan wensen! Chroom is in zeer zeer mooie staat. Deze machine is klaar voor de volgende 80 duizend km's!
  • 2e Pinksterdag GEOPEND 10.00 - 16.00 uur
    .
    Druk, zet en type fouten onder voorbehoud.
    .
    Welkom bij AMT Motors.
    Wij hebben altijd 160 motoren op voorraad in de prijsklasse van € 1.000 tot € 8.000. In onze 900m2 grote motorshowroom is altijd wel iets te zien en te beleven. Ook hebben wij een mooie kledingafdeling waarin wij alle soorten kleding, helmen, handschoenen en accessoires aanbieden tegen scherpe prijzen. In onze moderne werkplaats werken wij met vakmensen met de nieuwste apparatuur.

    Wij zijn een Bovag én RDW gecertificeerd motorbedrijf.
    Ook voor een juiste en voordelige verzekeringen moet u bij ons zijn.

    Onze openingstijden:
    Maandag gesloten
    Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30
    Zaterdag 09.00 tot 16.00

    Onze contact gegevens:
    AMTMotors.nl
    Fultonstraat 11,
    2691 HA ’s-Gravenzande
    T: 0174 76 49 46
    M: info@amtmotors.nl

    Graag tot ziens bij dé voordeligste en grootste BOVAG-motordealer van het Westen!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMT Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion