Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2011, 20619 Km
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2011, 21200 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2012, 22818 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2012, 38211 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2012, 28153 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 9.395,- p/mnd klik hier
2012, 29000 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2012, 21978 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2012, 27400 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2013, 29384 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2013, 34500 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2014, 30884 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2014, 20731 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2015, 14000 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 23000 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2016, 4300 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO  V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2016, 11300 Km
APRILIA TUONO  V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2016, 3933 Km
APRILIA TUONO V4 1100 RR
APRILIA TUONO V4 1100 RR
€ 18.190,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 1100 RR
APRILIA TUONO V4 1100 RR
€ 18.195,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 20.320,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Expansieuitlaat" betekent: Uitlaatdemper voor tweetaktmotoren. Na een versmalling loopt de demper breed uit om vervolgens weer te versmallen en in een (verstelbaar) pijpje uit te lopen. De uitlaatgassen expanderen eerst en worden vervolgens samengeperst waardoor er een drukgolf terug de cilinder in gaat. Tegendruk is bij een tweetakt motorfiets onontbeerlijk omdat de uitlaat onderdeel uitmaakt van het spoelsysteem. Een expansieuitlaat geeft een extra grote tegendruk, waardoor het motorvermogen toeneemt.
© 2000 - 2019 Motoroccasion