Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2012, 21000 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 19100 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 19042 Km
Merkdealer
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 40592 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 32700 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 19000 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2013, 41900 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 13595 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2013, 3557 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 50750 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 5278 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2016, 27000 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2016, 6892 Km
Merkdealer
Biqer, BRA
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2016, 6922 Km
Merkdealer
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2017, 9499 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2017, 5416 Km
Merkdealer
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2018, 5212 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 12.495,- p/mnd klik hier
2019, 2525 Km
Merkdealer
BMW huisselectie
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 1050 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2020 Motoroccasion