Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 17.980,- p/mnd klik hier
2018, 843 Km
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2018, 4109 Km
Merkdealer
KAWASAKI H2 SX
KAWASAKI H2 SX
€ 19.750,- p/mnd klik hier
2018, 95 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2018, 2743 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.790,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.790,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.790,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI H2 SX
KAWASAKI H2 SX
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI H2 SX
KAWASAKI H2 SX
€ 19.799,- € 21.799,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2018, 2045 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 22.350,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 20.790,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI H2 SX
KAWASAKI H2 SX
€ 18.490,- € 21.799,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI NINJA H2 SX
KAWASAKI NINJA H2 SX
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI H2 SX
KAWASAKI H2 SX
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2019 Motoroccasion