Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2017, 859 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2017, 1100 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2017, 1300 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 109 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2017, 34 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 4.980,- p/mnd klik hier
2018, 175 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.180,- p/mnd klik hier
2018, 15 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.180,- p/mnd klik hier
2018, 15 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 5.750,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS X 300
KAWASAKI VERSYS X 300
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2019 Motoroccasion