Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 5033 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 5570 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 340 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2016, 2147 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2018, 6141 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 1500 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.048,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km Nieuw
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.049,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2018 Motoroccasion