Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2011, 73008 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2011, 45888 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 32337 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2011, 30781 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 37000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 23797 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 19000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.490,- € 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 22409 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2011, 44513 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2011, 36000 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 55628 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2012, 24897 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.895,- p/mnd klik hier
2012, 33368 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.125,- p/mnd klik hier
2012, 23000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2012, 10000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 8.425,- p/mnd klik hier
2012, 16936 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2012, 17592 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.895,- p/mnd klik hier
2013, 41397 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 22500 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 58451 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion