Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2005, 29140 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 77151 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2006, 57146 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2006, 36500 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2006, 54902 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2006, 50561 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2006, 0 Km Nieuw
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.695,- p/mnd klik hier
2006, 39500 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2007, 79434 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2007, 46766 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2007, 25952 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 6.945,- p/mnd klik hier
2007, 30871 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 38902 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 35480 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2008, 32000 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2009, 30700 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2009, 44326 Km
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2009, 27072 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2010, 12087 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 10.390,- p/mnd klik hier
2013, 41129 Km
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2018 Motoroccasion