Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 9.240,- p/mnd klik hier
2014, 21350 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 28809 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2015, 24513 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2015, 12400 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2015, 8500 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 14679 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 8645 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 8846 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2018 Motoroccasion