Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPORT
MOTO GUZZI V 7 SPORT
€ 24.990,- € 27.500,- p/mnd klik hier
1972, 1 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPORT
MOTO GUZZI V 7 SPORT
€ 24.990,- € 25.990,- p/mnd klik hier
1974, 1 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2011, 18757 Mls
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2011, 22293 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 12518 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2012, 45248 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2012, 23549 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2012, 11833 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2012, 2531 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2013, 44238 Km
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2013, 5824 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 27998 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2013, 10000 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2014, 20786 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2014, 6840 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2015, 12850 Km
MOTO GUZZI V 7 II SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 II SPECIAL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 20000 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 17346 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion