Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2002, 37120 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 54000 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 4.480,- p/mnd klik hier
2002, 46066 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 2.600,- p/mnd klik hier
2003, 106767 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2003, 82000 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2003, 70433 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2004, 100755 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.700,- p/mnd klik hier
2004, 39275 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2004, 69000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 71000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 73167 Km
SUZUKI V-STROM 1000
SUZUKI V-STROM 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 71000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2004, 49000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2004, 50740 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 59172 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2005, 58885 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2005, 37000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
SUZUKI V-STROM DL 1000 GT
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2005, 35000 Km
SUZUKI V-STROM 1000 TOURING
SUZUKI V-STROM 1000 TOURING
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2006, 43000 Km
SUZUKI V-STROM 1000 RHINO
SUZUKI V-STROM 1000 RHINO
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 58000 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2018 Motoroccasion