Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2011, 110001 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2011, 55230 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2011, 55000 Km
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2011, 39260 Km
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2011, 35007 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2011, 19167 Km
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2011, 19432 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2011, 27297 Km
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 7.250,- € 7.750,- p/mnd klik hier
2011, 58000 Km
TRIUMPH TIGER 800
TRIUMPH TIGER 800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 14000 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 35200 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2012, 69487 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2012, 30000 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 37400 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.489,- p/mnd klik hier
2012, 35989 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2012, 23064 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2012, 17924 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 33072 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2012, 10920 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2013, 49000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2018 Motoroccasion