Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 3.800,- p/mnd klik hier
2009, 14404 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2013, 15000 Km
VESPA GTS 300 IE
VESPA GTS 300 IE
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 6108 Km
VESPA GTS 300 IE
VESPA GTS 300 IE
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2014, 3535 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 5100 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2015, 4666 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2017, 13451 Km
Merkdealer
VESPA GTS SUPER 300 ABS
VESPA GTS SUPER 300 ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2018, 2247 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2018, 534 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.069,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.069,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.999,- € 6.219,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
Merkdealer
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE ABS
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE ABS
€ 6.239,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 6.239,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
VESPA GTS SUPER 300 ABS
VESPA GTS SUPER 300 ABS
€ 6.109,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 6.239,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
VESPA GTS SUPER 300 ABS
VESPA GTS SUPER 300 ABS
€ 6.309,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2019 Motoroccasion