Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2010, 65577 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 4.990,- € 5.390,- p/mnd klik hier
2010, 33997 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 19407 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.695,- p/mnd klik hier
2010, 19856 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2010, 30604 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2010, 30631 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.490,- € 5.890,- p/mnd klik hier
2010, 28454 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2010, 22445 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2010, 16200 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2011, 22600 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2011, 24750 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.749,- p/mnd klik hier
2011, 14728 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 23121 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2011, 23865 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 14000 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 22089 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 40035 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 22089 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 12480 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 13681 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA
© 2000 - 2018 Motoroccasion