Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 2026 Km
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 9.950,- € 11.399,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2018, 2212 Km
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 2312 Km
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 9.925,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 1500 Km
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.398,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 11.399,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

660 RAPTOR
BT 1100 BULLDOG
CYGNUS X
D'ELIGHT
FJ 1100
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 N FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 N FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 400
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 400
FZS 600 FAZER S
FZS 600 FAZER
FZX 750
GRIZZLY 350
GTS 1000
MT 01
MT 03
MT 07
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NIKEN GT
NIKEN
NMAX 125
NMAX 155
PW 50
RD 250
RD 350
SCR 950
SR 400
SR 500
SRX 250
TDM 850
TDM 900
TENERE 700
TMAX DX
TMAX SX SPORT EDITION
TMAX SX
TMAX
TR 1
TRACER 700
TRACER 700
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
TTR 125
TTR 50
TTR 90
TW 125
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 250
WR 400 F
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 300 IRON MAX
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XG 250 TRICKER
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XMAX 300 IRON MAX
XS 1100 /ELEVEN
XS 400
XS 650
XS 750 C
XS 750 SE
XSR 700 SPORT EDITION ABS
XSR 700 XTRIBUTE
XSR 700
XSR 900 SPORT EDITION ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 1200 ZE SUPER TENERE RAID EDITION
XT 125
XT 500
XT 600
XT 660 Z TENERE
XT 660
XV 1100 VIRAGO
XV 125 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 1900 RAIDER
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1200
XVZ 1300
XZ 550
YBR 125
YFM 350
YFM 90 R
YFZ 50
YP 125 MAJESTY
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YX 600 RADIAN
YZ 125
YZ 250
YZ 450 F
YZ 65
YZ 85
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 250
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion