Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
17-09-2018
€1.000,- extra inruilwaarde op Suzuki V-Strom

Vind Motoroccasion.nl leuk 


Suzuki Motoren geeft tijdelijk €1.000,- extra inruilwaarde bij aanschaf van een nieuwe Suzuki V-Strom 1000A of V-Strom 1000 XTA. Daarmee is deze populaire motorfiets nu nog aantrekkelijker voor klanten die in de periode tot en met 31 oktober 2018 overstappen op de stoere Adventure Sport.

De inruilactie is een perfecte aanleiding om nu over te stappen op een nieuwe Suzuki V-Strom 1000 of V-Strom 1000 XT. Beide modellen zijn zeer geliefd onder een grote groep motorrijders dankzij het uitstekende zitcomfort, de kwalitatief hoogwaardige afwerking en de aansprekende uitstraling. De Suzuki V-Strom is niet voor niets de bestverkochte motorfiets van Nederland.

De Suzuki V-Strom 1000A is een stoere Adventure Sport met een 1.037 cc V-Twin. De allroad combineert daarmee levendige prestaties met een uitstekende wendbaarheid op elk terrein. De XTA is het ruige broertje van de V-Strom 1000A en onderscheidt zich onder meer met zijn taps gevormde brede stuur, handkappen en tubeless DID-spaakwielen.

De Suzuki V-Strom 1000A is rijklaar leverbaar vanaf €13.699,-, de XTA vanaf €14.199,-. Tevens zijn er twee accessoirepakketten leverbaar voor de 1000A en 1000XTA: het Touring-pakket is bedoeld voor de reislustige rijder en het Adventure-pakket is gericht op avontuurlijke rijders. 

Je droomSUZUKI vindt je op Motoroccasion.nl
#Suzuki #Vstrom #Droommotor #Motoroccasion   

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2019 Motoroccasion