Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
17-09-2018
€1.000,- extra inruilwaarde op Suzuki V-Strom

Vind Motoroccasion.nl leuk 


Suzuki Motoren geeft tijdelijk €1.000,- extra inruilwaarde bij aanschaf van een nieuwe Suzuki V-Strom 1000A of V-Strom 1000 XTA. Daarmee is deze populaire motorfiets nu nog aantrekkelijker voor klanten die in de periode tot en met 31 oktober 2018 overstappen op de stoere Adventure Sport.

De inruilactie is een perfecte aanleiding om nu over te stappen op een nieuwe Suzuki V-Strom 1000 of V-Strom 1000 XT. Beide modellen zijn zeer geliefd onder een grote groep motorrijders dankzij het uitstekende zitcomfort, de kwalitatief hoogwaardige afwerking en de aansprekende uitstraling. De Suzuki V-Strom is niet voor niets de bestverkochte motorfiets van Nederland.

De Suzuki V-Strom 1000A is een stoere Adventure Sport met een 1.037 cc V-Twin. De allroad combineert daarmee levendige prestaties met een uitstekende wendbaarheid op elk terrein. De XTA is het ruige broertje van de V-Strom 1000A en onderscheidt zich onder meer met zijn taps gevormde brede stuur, handkappen en tubeless DID-spaakwielen.

De Suzuki V-Strom 1000A is rijklaar leverbaar vanaf €13.699,-, de XTA vanaf €14.199,-. Tevens zijn er twee accessoirepakketten leverbaar voor de 1000A en 1000XTA: het Touring-pakket is bedoeld voor de reislustige rijder en het Adventure-pakket is gericht op avontuurlijke rijders. 

Je droomSUZUKI vindt je op Motoroccasion.nl
#Suzuki #Vstrom #Droommotor #Motoroccasion   

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion