Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
17-09-2018
€1.000,- extra inruilwaarde op Suzuki V-Strom

Vind Motoroccasion.nl leuk 


Suzuki Motoren geeft tijdelijk €1.000,- extra inruilwaarde bij aanschaf van een nieuwe Suzuki V-Strom 1000A of V-Strom 1000 XTA. Daarmee is deze populaire motorfiets nu nog aantrekkelijker voor klanten die in de periode tot en met 31 oktober 2018 overstappen op de stoere Adventure Sport.

De inruilactie is een perfecte aanleiding om nu over te stappen op een nieuwe Suzuki V-Strom 1000 of V-Strom 1000 XT. Beide modellen zijn zeer geliefd onder een grote groep motorrijders dankzij het uitstekende zitcomfort, de kwalitatief hoogwaardige afwerking en de aansprekende uitstraling. De Suzuki V-Strom is niet voor niets de bestverkochte motorfiets van Nederland.

De Suzuki V-Strom 1000A is een stoere Adventure Sport met een 1.037 cc V-Twin. De allroad combineert daarmee levendige prestaties met een uitstekende wendbaarheid op elk terrein. De XTA is het ruige broertje van de V-Strom 1000A en onderscheidt zich onder meer met zijn taps gevormde brede stuur, handkappen en tubeless DID-spaakwielen.

De Suzuki V-Strom 1000A is rijklaar leverbaar vanaf €13.699,-, de XTA vanaf €14.199,-. Tevens zijn er twee accessoirepakketten leverbaar voor de 1000A en 1000XTA: het Touring-pakket is bedoeld voor de reislustige rijder en het Adventure-pakket is gericht op avontuurlijke rijders. 

Je droomSUZUKI vindt je op Motoroccasion.nl
#Suzuki #Vstrom #Droommotor #Motoroccasion   

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion