Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
08-11-2017
Moto Guzzi nieuws voor 2018



Vind Motoroccasion.nl leuk 


Vooruitblik op het 100 jarig bestaan
Motoroccasion.nl - 08 november 2018:  Over drie jaar viert Moto Guzzi het 100 jarig bestaan en laat met de Concept V85 zien waar de plannen naar toe gaan. Het heeft duidelijk een avontuurlijk karakter. Het blok is geheel nieuw, een tweecilinder 90 graden transversaal luchtgekoelde 850 cc krachtbron met maximaal 80 pk. Ideaal voor deze motor.




Carbon, Rough en Milano, de nieuwe Moto Guzzi V7 III modellen
De V7 III Carbon is een gelimiteerde en genummerde oplage met koolstof componenten, details in het rood (voor zover de cilinderkoppen details te noemen zijn) zoals de naden van het nieuwe Alcantara zadel en de Brembo-remklauw vooraan.




De ruwere broer, de V7 III Rough, heeft allroad banden op radiale spaken en ook veel eigen details als het speciale zadel met stiksels, een handgreepriem voor de bijrijder en aluminium zijkappen. De V7 III Milano is heeft dubbele ronde klokken, chroomuitlaten en passagiershandvatten. Qua uiterlijk onderscheidt het zich doordat de tank een glanzende kleur heeft zoals ook de spaakwielen. Standaard monteert Moto Guzzi ze ook af met aluminium spatborden en zijspoilers.




Moto Guzzi V9 2018
Aangedreven door 850 cc tweecilinder motor is de V9 Roamer een motor met een soepel rijgedrag en wat universeler qua uiterlijk. De V9 Bobber heeft met de dikkere banden een wat stoerdere uitstraling. Waar de Roamer meer bedoeld is voor het wat sportievere werk is de Bobber meer voor het toeren. De V9 Roamer heeft voor 2018 ook een nieuwe achterschokbreker. De V9 Bobber heeft nieuwe ondoorzichtige illustraties en is verkrijgbaar in drie kleurenvarianten: Impeto blauw, Nero Notte zwart en Tempesta grijs.

Zoek je nieuwe droom MOTO GUZZI op www.motoroccasion.nl


Bron: Motoroccasion.nl

Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2019 Motoroccasion