Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
04-06-2018
MV Agusta Lewis Hamilton - F4 LH44



Vind Motoroccasion.nl leuk 


Lewis Hamilton's visie

Dankzij de creativiteit van de Formule 1-wereldkampioen Lewis Hamilton en de ervaring van de MV Agusta-medewerkers is de F4 LH44 veel meer dan alleen een fiets op maat: hij kan worden omschreven als de meest originele interpretatie van de glorieuze F4.

Het hart van een RC, met een beetje extra

De F4 LH 44 is afgeleid van de F4 RC en heeft de legendarische "Corsa Corta" viertaktmotor met korte slag (boring 79 mm, slag 50,9 mm) met centrale distributieketting en radiale kleppen, die in deze versie een maximaal vermogen levert van 205 pk (151 kW). De racekit die bij de F4 LH44 wordt geleverd, bevat een titanium SC-Project-geluiddemper en speciale besturingseenheid, waardoor het vermogen met 7 pk tot 212 pk (158 kW) wordt verhoogd. Het bevat ook het Panther-logo van Lewis Hamilton.





Ultramodern MVICS-systeem
 
De F4 RR neemt het geïntegreerde MVICS-systeem over dat bestaat uit volledige multi-map Ride by Wire-gasregelaar met tractiecontrole op 8 niveaus. Elektronische versnellingsbak met omhoog en omlaag EAS 2.0 en een hydraulische koppeling met mechanisch slipperapparaat zijn standaard beschikbaar voor alle versies.

En ook nog veiliger

Hoogwaardige frame- en ophangcomponenten, Pirelli Diablo Supercorsa SP-banden (ook in de speciale versie met rode zijwanden): de F4 LH44 biedt een adembenemende prestatie en totale controle. Dit laatste wordt nog versterkt door Bosch 9 PLUS ABS-systeem met racemodus. Bij het opheffen van het achterwiel verhoogt het systeem de druk die op de voorrem wordt uitgeoefend om te voorkomen dat de achterwielen onvrijwillig worden opgetild.

De F4 LH 44 is verkrijgbaar in Pearl Shock Red & Carbon Metallic Black.





Technische specificaties:
Motor type: Viercilinder, 4-takt, 16 kleppen
Frame type: CrMo Steel buisvormige trellis
Totale cilinderinhoud: 998 cm3 (60,9 cu. In.)
Voorwielophanging: Ohlins USD voorvork, type NIX 30
Motor maximaal vermogen: 158,0 kW (212 pk) bij 13.600 r.p.m.
Achtervering: Ohlins progressief
Maximumkoppel motor: 115,0 Nm (11,7 kgm) bij 9.300 r.p.m.
Voorrem + ABS-systeem: Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dubbele zwevende schijf
Motormanagementsysteem: Geïntegreerd ontstekingsinjectiesysteem MVICS
Achterrem + ABS-systeem: Ø 220 mm (Ø 8,66 inch) enkele stalen schijf
Elektronische Quick-shift: MV EAS 2.0 (Elektronisch geassisteerde Shift op en neer)
Maximum snelheid: 302 km / h (187.65 mph)
Koppeling: Natte, multi-disc
Droog gewicht: 175 kg 

Vind deze droom MV AGUSTA op www.motoroccasion.nl >

Bron: Motoroccasion.nl

Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion