Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
18-10-2018
Nieuwe kleuren Africa Twin 2019



Een van de meest gekende en populaire modellen uit de Honda line-up is de Africa Twin. Het geheim van de veelzijdigheid van de Honda Africa Twin start bij het motorblok. De vierkleps 998cc Unicam paralleltwin is zeer breed inzetbaar en erg compact. Deze allround prestaties, serieuze off-road capaciteiten en betoverende looks hebben de afgelopen jaren al meer dan 36.000 eigenaren kunnen aantrekken. (Europese cijfers, vanaf het vernieuwde model in 2016).
 



Dit jaar nog werd aan het populaire Adventure Segment van Honda de Africa Twin Adventure Sports toegevoegd. De grote broer van de Africa Twin met nόg meer Adventure aspiraties, door onder andere de lange veerwegen en de vergrote tank / bereik, die in verkoopaantallen niet onder doet voor de standaard Africa Twin.

 





De Honda Africa Twin Adventure Sports krijgt met het nieuwe ‘Silver Metallic’ er een mooie en geavanceerde kleur bij om uit te kiezen. Ook voor de standaard Africa Twin zijn de 2019 kleuren gewijzigd. Zo krijgt de matzwarte versie nu goudkleurige velgen, leent de Tricolore versie het mooie ‘Royal Blue’ van de Adventure Sports en zijn de Africa Twin logo’s nu zwart.

Alle nieuwe Honda Africa Twin kleuren zullen in de Benelux verkrijgbaar zijn vanaf januari 2019.

Je droomHONDA vind je op motoroccasion.nl

#Honda #africatwin #motoren #motoroccasion



Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion