Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 30204 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 29484 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2016, 12671 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2016, 35024 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.990,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 27815 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2016, 33501 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.740,- p/mnd klik hier
2016, 11393 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 21600 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 23796 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 26380 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2017, 55293 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 13610 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 16900 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.780,- p/mnd klik hier
2017, 3300 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 8000 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2017, 13037 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.745,- p/mnd klik hier
2018, 32832 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2018, 28177 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2018, 12000 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion