Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 40597 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2008, 45686 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2008, 28733 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 30710 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.489,- p/mnd klik hier
2009, 18191 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2009, 14585 Km
Merkdealer
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.489,- p/mnd klik hier
2010, 41532 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 4.790,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 38538 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2010, 21366 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 43192 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 20235 Km
APRILIA SL 750 SHIVER GT
APRILIA SL 750 SHIVER GT
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 18686 Km
APRILIA SHIVER 750 ABS
APRILIA SHIVER 750 ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2011, 24004 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2011, 29906 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2012, 56170 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 6.599,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 8500 Km
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
APRILIA SL 750 SHIVER ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2016, 37278 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2016, 45154 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion