Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2019, 17809 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.190,- € 7.690,- p/mnd klik hier
2019, 4927 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 12050 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 7396 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 10400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2022, 37209 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2022, 3269 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2023, 3500 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 6975 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.700,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2024, 2400 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 10.662,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 11.390,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2024, 1789 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion