Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  GT 1000 - 2006

Garantie: Ja
29285 Km
Blauw / wit
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer speciale en unieke Ducati GT 1000.

Door ons volledig aangepast naar dit super coole eindresultaat.

Desmo beurt zeer recent uitgevoerd en alles tip top in orde.

Tot snel in Brunssum?


  • Schepers motoren design is een all-round motorzaak en sinds 2002 een begrip in een van de mooiste motor-tourgebieden van Nederland; Limburg.

    Bij ons vindt je: een moderne werkplaats waar wij met onze 30 jaar ervaring hoofdzakelijk de Japanse motoren de beste verzorging bieden & diverse speciaal geselecteerde betrouwbare occasions, natuurlijk afgeleverd met garantie.

    Gespecialiseerd in restauratie en customizing, van kleine veranderingen tot totaal ombouw. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw motor te bespreken. Onze creaties zien er overigens niet alleen super uit, wij garanderen ook 100% rijplezier!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Schepers Motoren Design
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion