Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2013, 9149 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2014, 11708 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 37060 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 17037 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2015, 25002 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 18700 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2015, 1528 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2015, 6485 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2015, 2593 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2016, 12402 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2016, 10981 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2016, 23861 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2016, 1788 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2017, 24796 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 18294 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2017, 18863 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2018, 30917 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2018, 13500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 14500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2018, 25242 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion