Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA RIBELLE - 2022

4450 Km
Tricolore
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Energica Ribelle RS Tricolore

Onze Demo motoren gaan in de verkoop.
Deze prachtige Ribelle RS in de tricolore uitvoering, met gouden velgen, Ohlins vering voor en achter, key-less contactslot, handvatverwarming, en een set nieuwe Michelin Road6 GT banden. Deze motor heeft verlengde garantie op het accu pakket! 3jaar.
Nieuwprijs voor deze aangeklede uitvoering is €39.702,- inclusief btw en onvermijdelijke kosten.

(wanneer u de Ohlins optie niet wenst, kan de motor ook op de standaard vering worden afgeleverd voor €29.675,-)
Alle fiscale voordelen zijn van toepassing, MIA, KIA en VAMIL. (per 01-01-2023 zijn de mIA en de VAMIL weer terug ingevoerd)
Lage onderhoudskosten, lage gebruikskosten, geen wegenbelasting.

Wij hebben 2 van deze demos, de tweede met slechts 1850km, met alle carbon opties en stuurverhoger. Nieuw prijs van deze motor is €40.865,- Deze is in de aanbieding zoals hij nu klaar staat voor slechts €34.950,-, voor deze motor gelden dezelfde voorwaarden, ook hier kan eventueel de Ohlins vering vervangen worden voor de standaard(de prijs is dan €31650,).


Kom langs voor een proefrit!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Kofferset, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion