Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

Nieuw
Bormio Ice
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
NIEUW Energica Experia, the Green Tourer
Energica's nieuwste model, de Experia.
Demo aanbieding: €29.999,- inclusief btw, btw is verrekenbaar voor ondernemers en bedrijven.
In dit geval betreft het onze Demo, met verlengde garantie van 3jaar op het accu pakket. Onze demo is de "Launch Edition" met de volgende opties:
-Key-less startknop
- Handvatverwarming
- 3delige kofferset met kofferrek
- Splashguard
- Handkappen
- Wielen met rode details
- verlengde garantie

Motor heeft 5800km gereden.

Alle fiscale regeleingen zijn nog toe te passen op deze motor. 

Alle fiscale voordelen zijn weer van toepassing, MIA, KIA zijn weer ingevoerd voor 2024. Dat houdt in dat je tot 28%MIA, 27%KIA van de belasting mag aftrekken.
Voor exacte cijfers natuurlijk even aan de boekhouder vragen, want dat kan per geval verschillen.
Maar dat maakt het aanschaffen van een elektrische motorfiets natuurlijk veel interessanter! Lage onderhoudskosten, lage verbriukskosten, gunstige aanschafvoorwaarden. Wat wil je nog meer. Het voordeel kan al oplopen tot €13377,-(vraag aan boekhouder of accountant voor uw eigen situatie)

Kom langs voor een proefrit, en ervaar het zelf!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion