|
Motor | 4-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79,0|59,0 |
Cilinder inhoud | 1.157 |
Comp. verhouding | 13,0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 167|124.5|10.250 |
Max. koppel | 130|8.250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | Composiet aluminium frame met IHU persprofielen en gietdelen |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem van 320 mm doorsnede |
Remmen achter | Enkele schijfrem van 265 mm doorsnede |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 190/50 - ZR 17 |
Wielbasis | 1.571 |
Lengte | 2.282 |
Breedte | 905 (incl spiegels) |
Hoogte | 1.211 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 227 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De eerste BMW met een vier cilinder in lijn in lengte liggend in het frame geplaatst motorblok. Leverbaar met Electronic Suspension Adjustment om de demping en veervoorspanning te verstellen met een knop op het stuur. Leverbare kleuren |