Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.749,- p/mnd klik hier
2010, 38576 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2011, 104587 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2011, 67749 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.695,- p/mnd klik hier
2011, 67914 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 10.990,- € 11.490,- p/mnd klik hier
2011, 56394 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2012, 65629 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 11.945,- p/mnd klik hier
2013, 74764 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2013, 19600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.850,- p/mnd klik hier
2014, 39900 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2014, 44900 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2014, 41453 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2015, 76800 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2015, 68160 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2017, 86500 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2017, 53734 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2017, 33340 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2018, 77372 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2018, 51454 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2019, 19900 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 22.490,- p/mnd klik hier
2019, 18000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion